Prompt

1 week 3 dagen geleden #28470 door Saturnny
Vertel me alsjeblieft een site met nauwkeurige weersvoorspellingen. Omdat ik een reis aan het plannen ben, en ik zou graag willen weten wat voor weer me op deze of gene plek te wachten staat. Ik wilde de luchttemperatuur, windsnelheid en atmosferische druk op een bepaalde plaats volgen. Ik zou heel blij zijn als u mij links naar dergelijke sites zou geven. Als je kunt, geef me dan zo snel mogelijk antwoord.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

1 week 3 dagen geleden #28472 door SvennyJay
Hoe heb je besloten om te reizen en ben je geïnteresseerd in het weer, dan kan ik je een site aanbevelen die ik al jaren gebruik. Maar deze site wacht op u betrouwbare informatie over de weersvoorspelling. U kunt de luchttemperatuur, windsnelheid en atmosferische druk op de een of andere plaats volgen. Ga gewoon hierheen  www.meteoprog.be/nl/

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden

Nieuwsbrief

Kwartaallijkse nieuwsbrief met leningen zonder BKR toetsing.

Over ons

De vergelijker van leningen en bordevol informatie en tips over hoe te lenen met een BKR registratie. Wij doen ons best om de beste aanbiedingen voor jou te selecteren.

Heb je een vraag of wil je contact opnemen? Dat kan via info@lening-zonder-bkr.nl 

© 2017 Lening zonder BKR - Alle rechten voorbehouden